Bobrowniki – Rychłowice -
III etap Bobrowniki – Rychłowice

Trasa:

• Prowadzi tyłem wsi do żabiego Stawu, biegnie w dół przez most na Warcie © hippika.pl Bobrowniki – Rychłowice -

Aktualnie jesteś:  hippika.pl Szlak Konny Wieluński Bobrowniki – Rychłowice

Bobrowniki – Rychłowice

III etap Bobrowniki – Rychłowice

Trasa:

Prowadzi tyłem wsi do żabiego Stawu, biegnie w dół przez most na Warcie. Ciągnąc się w dół rzeki przez urokliwe tereny doprowadza do Granatowych Źródeł w Starej Wsi. Wzdłuż linii lasu, mija Załęcze Wielkie. Drogą asfaltową prowadzi do ośrodka wypoczynkowego, za którym skręca w prawo w piękny, sosnowy las. Biegnie obok pola namiotowego na Kępowiznie i wąwozem na śródpolną drogę, dociera do miejsca popasowego w Dzietrznikach u pana Kalemby. Następnie biegnie do Kepowizny i obok młyna wychodzi na nadrzeczna, malownicza ścieżkę, która prowadzi do Bieńca. Mija wąwóz Królowej Bony. Prowadzi do drogi asfaltowej biegnącej przez Łaszew, w którym znajduje się zabytkowy kościółek w stylu wieluńskim. Biegnie 1 km drogą asfaltową od Strug przez pola i lasy do przejazdu kolejowego w Strugach Patnowskich. Za przejazdem, wzdłuż linii lasu i przez pola dociera do drogi nr 43, która przecina we wsi Nowy Świat. Stąd już niedaleko do ostatniego noclegu na szlaku, do Stajni Wzgórze Koni państwa Chabinowskich.

źródło: Rozwój infrastruktury turystycznej wokół szlaku konnego województwa łódzkiego na lata 2008-2013